Ušetřete za energie s Bidli Energie
Bidli Energie je Vašim dodavatelem elektřiny a plynu. Našimi spokojenými zákazníky jsou tisíce domácností a firem po celé České republice. Výhodné ceny pomáhají našim klientům lépe optimalizovat své náklady.
Prioritou je férový a profesionální přístup ke každému našemu zákazníkovi. Nesoustředíme se jen na nízké ceny. Každý den pracujeme na zlepšování zákaznického servisu a nových službách pro naše klienty.
Nechceme, abyste museli kvůli změně dodavatele procházet složitým administrativním procesem, proto máme v Česku desítky vyškolených energetických specialistů, kteří se s Vámi ochotně setkají a vše za Vás vyřídí.
Pro výhodnější cenu energií mě stačí kontaktovat a poslat poslední vyúčtování.
Získáte nezávazné porovnání cen, abyste měli porovnání, zda je změna dodavatele pro Vás výhodná.
Rozhodnutí, jestli chcete úsporu řešit, je pouze na Vás.
Proč energie od Bidli?
- Snažíme se, abychom vám vždy nabídli nejlepší možné ceny elektřiny a plynu. Proto se můžete spolehnout, že v Bidli Energie budou ceny výhodnější než u velké většiny konkurence.
- Naše oddělení péče o zákazníky je dostupné denně od 9 do 17 hodin. Vyškolení profesionálové Vám ochotně poradí a odpoví na všechny Vaše dotazy. Pomohou s pochopením fakturace nebo navrhnou řešení v případě, že jste se dostali do těžké životní situace a vznikly Vám u nás nedoplatky.
- Jste živnostník nebo velká firma? Také pro vás máme speciální cenové kalkulace na míru. Sami se můžete přesvědčit, že naše nabídka Vám může uspořit deseti tisíce korun ročně. Stačí, když nám napíšete nebo zavoláte.
Často kladené otázky
Od kdy je smlouva platná?
Smlouva se stává platnou dnem podpisu a účinná je okamžikem zahájení dodávek od naší společnosti.
Kde si můžu ověřit, zda je smlouva aktivní u Vaší společnosti?
Kontaktujte nás, pokud aktivaci Vaší smlouvy neuvidíme v interním systému, máme přístup na stránky operátora trhu s elektřinou a plynem, kde vidíme aktuální stav Vašeho odběrného místa.
Kolik mě bude stát přechod k Vaší společnosti?
Za změnu dodavatele neúčtujeme žádné poplatky, navíc celý proces za Vás realizujeme a hlídáme sami.
Jak dlouho trvá změna dodavatele?
U smlouvy na dobu neurčitou, u stávajícího dodavatele, trvá změna dodavatele obvykle 3 měsíce, o vše se kompletně a bezplatně postaráme my. U smlouvy na dobu určitou je lhůta přeregistrace odběrného místa k naší společnosti závislá na výpovědní lhůtě Vašeho předchozího dodavatele a na datu fixace Vaší stávající smlouvy.
Kdo se bude starat o elektroměr/plynoměr pokud změním dodavatele?
Se změnou dodavatele se provozovatel distribuční soustavy (distributor) nemění. Distributor bude i nadále zodpovědný za odečty spotřeby a správu plynoměrů a elektroměrů.
Kdo zajišťuje odečty a kdy obdržím vyúčtování?
Po změně dodavatele zajišťuje odečty odběrného místa stále stejný distributor (provozovatel distribuční soustavy), proto se nemění termín odečtu spotřeby. Vyúčtování spotřeby, tak budete dostávat ve stejném termínu jako u předchozího dodavatele.
Když s Vámi uzavřu smlouvu, nebudu po dobu přeregistrace bez proudu?
O celý proces přeregistrace se postará naše společnost, která zajistí plynulou změnu dodavatele a navazující plynulé dodávky elektřiny a zemního plynu.
Jak se dozvím, kdy Vám mám začít platit zálohy?
Po dokončení procesu přeregistrace odběrného místa Vám zašleme "Průvodní dopis", který obsahuje potvrzené datum zahájení dodávky od naší společnosti a Rozpis záloh.
Kdy mi bude vystaveno konečné vyúčtování od předchozího dodavatele?
Konečné vyúčtování od Vašeho předchozího dodavatele Vám bude zasláno nejpozději do jednoho měsíce od data změny dodavatele. Doporučení: Při změně dodavatele provádí distributor ve většině případů odečet stavů měřidla pro účel vystavení konečné faktury tzv. odhadem. Odhad nemusí odpovídat skutečnosti. Proto našim zákazníkům doporučujeme k datu přeregistrace provést samoodečet měřidla a zjištěný stav nahlásit na naší zákaznické lince nebo zákaznické lince předchozího dodavatele. Samoodečet může naše společnost nahlásit distributorovi max. 5 dní po datu změny dodavatele.
Chtěla bych platit inkasem, musím do banky, nebo to za mě vyřídíte?
Abychom mohli inkasovat platby z Vašeho bankovního účtu a Vy tak neměli s platbami žádné starosti, tak je na začátku nutné zajít do Vaší banky a tam zařídit souhlas s inkasováním ve prospěch našeho bankovního účtu. Bez tohoto Vašeho souhlasu ve Vaší bance není možné, abychom inkaso úspěšně realizovali. Důležité je nepoužívat žádné variabilní a specifické symboly a na účtu mít vždy dostatek finančních prostředků.
Bude mi při změně dodavatele zachována stávající distribuční sazba?
Pokud odběratel při změně dodavatele elektřiny výslovně nepožádá provozovatele distribuční soustavy o změnu technických parametrů připojení k elektrizační soustavě, neexistuje žádný důvod pro změnu sazby. Samotná změna dodavatele elektřiny však nevyvolá nový proces přiznání distribuční sazby, protože ze strany odběratele nedojde k fyzické změně charakteru odběru elektřiny.